Wie gespot?... en andere nutteloze berichten :-)))

Tips, vragen of informatie die je met andere forumgebruikers wil delen.
Geen ritvoorstellen of technische zaken, daarvoor zijn er specifieke rubrieken.
Bartd

Wie gespot?... en andere nutteloze berichten :-)))

Bericht door Bartd » 22 mei 2008 11:26

VAndaag op de E40 richting Brussel zag ik een zwarte Deau 700 rond 7u15 afgereden aan 't tankstation in Drongen. Iemand van hier??

Grtz,
Bart

Nickel

Re: Wie gespot?

Bericht door Nickel » 22 mei 2008 12:57

It wasn't me :lol:

Nickel

doja

Bericht door doja » 28 mar 2009 20:15

Heb ik vandaag Iemand van ons gekruist rond 14u35. Hij kwam van Blankenberge Ik reed naar Joris Sport in Blankenberge. Sorry dat ik niet zwaaide, heb je te laat gezien.

groet!
Doja

jakke700

Bericht door jakke700 » 02 apr 2009 11:33

Van de week ne rooie mooie op de Oude Godstraat in Edegem......mss den Dookie :?:

PS/....ik was onderweg met de werkcomionet van t'OCMWEE, stom om dan t'handje op te steken hé :mrgreen:

Grtz, de jakke 8-)

Dookie

Bericht door Dookie » 03 apr 2009 17:51

Deze keer was ik het niet Jakke , mijn laatste ritteke was zondag 29 maart richting Lier . Maar als er iemand mij groet onderweg groet ik altijd terug , zeker op den Deau :D . Kan ons imago alleen maar verbeteren .
PS mijn ouwe 650 heeft een onderkuip en ik draag bijna altijd een Fluo-Frakske ( gelijk die mannekes van de Playmobil :mrgreen: ) .

Vele groetjes ,

Bob
Say no to drugs,tobacco and alcohol . Say YES to sex , Rock'n Roll and motorcycling !
www.deauviller.stonerocket.co.uk

Toine

Bericht door Toine » 05 apr 2009 20:24

Ik heb gisteren, zaterdag, in de namiddag ne Deau gekruist die met nen duorijder Blankenberge binnenreed vanuit Zeebrugge.
Iemand van hier?

Bij Joris Sport stond ook nen Deau, met mistlichten voor en achter en handvatverwarming en GPS mount. Ook iemand van hier?

DEAU2006

Bericht door DEAU2006 » 05 apr 2009 21:02

Vandaag op de N36 richting Roeselare een zwarte Deau 650 met duo tegengekomen, omstreeks 17.15 u.

megosupi

Bericht door megosupi » 05 apr 2009 21:10

't was ik nie, ben vrijdag in Bl'ge geweest en alleen.

doja

Bericht door doja » 05 apr 2009 22:40

Toine schreef:...
Bij Joris Sport stond ook nen Deau, met mistlichten voor en achter en handvatverwarming en GPS mount. Ook iemand van hier?
Gisterenmorgen (9u-12u) bij Joris Sport langs geweest voor mijn onderhoud 6K. Heb terwijl scala Q2 in mijnen helm laten proppen en mijn zomerhelm meegepikt en... en...

Groet,
Doja

Toine

Bericht door Toine » 06 apr 2009 17:17

doja schreef:
Toine schreef:...
Gisterenmorgen (9u-12u) bij Joris Sport langs geweest voor mijn onderhoud 6K. Heb terwijl scala Q2 in mijnen helm laten proppen en mijn zomerhelm meegepikt en... en...

Groet,
Doja
Het was al in de namiddag toen ik daar passeerde, dus denk dat wij elkaar gemist hebben. De moto heb ik vermoedelijk wel nog gezien.

megosupi

Bericht door megosupi » 08 apr 2009 20:03

Vandaag op de expressweg N31 brugge een viller tegen gekomen omstreeks 14u30 en ging richten E40 iemand van hier?? :)

Groetjes M. :up:

Toine

Bericht door Toine » 08 apr 2009 23:36

Gisteren ben ik daar rond dat uur gepasseerd, maar vandaag heb ik ne ganse dag achter mijne bureau zitten studeren :(

Bruja

Bericht door Bruja » 15 apr 2009 15:57

Ik was op de middag aan de Makro in Machelen (rond 12.15u).
Er stond al een Deauville geparkeerd toen ik aankwam en toen ik terug buiten kwam was de eerste Deauville weg en stond er een andere naast mij geparkeerd. Blijkbaar zijn onze moto's heel populair :D

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 15 apr 2009 16:07

Maandagochtend in Hull (Engeland) een grijze 700 met een koppel er op van de boot zien ontschepen. Iemand van ons ?
Veel over en weer geloop gezien van onthaal naar motor en terug... probleem met boarding documents?
Afbeelding

megosupi

Bericht door megosupi » 25 apr 2009 22:56

Gisteren een toerke gedaan... en verschillende deaukes tegen gekomen. :D

Eéntje in Oedelgem rond 13u. een licht blauwe (wist zelfs nie da da kleur bestond in den deau :o )
Eéntje in Bredene rond 18u30 een zwarte.
En ééntje in Brugge (st.pieters) rond 19u ook een zwarte.

Iemand van hier???? :P

doja

Bericht door doja » 29 apr 2009 17:02

@megosupi

Ik was vrijdagavond op weg naar Bl'ge rond 19u. Heb ik je gekruist thv kruispunt Sint-Pietersgroenstraat en Blankenbergse Steenweg?

Heb ik je gisterenavond gezien in RAD Brugge St.-Pieters?

Gegroet!

doja.

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 29 apr 2009 18:45

Lichtblauwe 700's zijn alleen in 2006 in België verkocht, was geen succes, daarom vervangen door de rode.
Er zijn landen waar een Shasta white verkocht wordt, in B niet dus... :( Nochthans mooi met blauwe strepen op :lol:
Afbeelding

megosupi

Bericht door megosupi » 30 apr 2009 00:42

doja schreef:@megosupi

Ik was vrijdagavond op weg naar Bl'ge rond 19u. Heb ik je gekruist thv kruispunt Sint-Pietersgroenstraat en Blankenbergse Steenweg?

Heb ik je gisterenavond gezien in RAD Brugge St.-Pieters?

Gegroet!

doja.

Hey doja,

Vrijdagavond was het inderdaad ik die je hebt gekruist, woon daar niet ver vandaan. :)
Aan het Rad... dat was ik niet.

Moesten we elkaar nog eens kruisen, misschien eens effe stoppen en eens een goeiendag zeggen en elkaar leren kennen. :P
Zal je nu rap herkennen met je Xenonlicht, er rijden er niet zo veel van hé. 8-)

Nickel

Bericht door Nickel » 30 apr 2009 09:40

rivanho schreef:Lichtblauwe 700's zijn alleen in 2006 in België verkocht, was geen succes, daarom vervangen door de rode.
Wij vonden het wel iets hebben dat "BMW blauw" voor een deau. We hebben zelfs getwijfeld, toen wij aan het rond kijken waren stond er zo ene bij de dealer. Toen we de knoop doorhakten was ie weg, anders was 't misschien zo'n licht blauwe geweest.

Nickel

doja

Bericht door doja » 30 apr 2009 11:10

@ megosupi

Ja, een volgende keer zal ik graag tijd maken om effe te babbelen.
Vrijdag ll. was ik echter op weg naar een een afspraak in Bl'ge.

groet,
doja.

Tuut

Bericht door Tuut » 04 mei 2009 16:18

rivanho schreef:Lichtblauwe 700's zijn alleen in 2006 in België verkocht, was geen succes, daarom vervangen door de rode.

Mijn nieuw tweedehands deauken, is een lichtblauwe. 't is inderdaad niet mijn lievelingskleur ( 'k had liever ne rode :twisted: ), maar allee, de rest was wel OK en zo lelijk is het ook nie. 'k vind het in elk geval beter als de vorige, die kleur stond mij nog minder aan :D . Ik heb hem zondag trouwens ingewijd op de motorvaardigheidstraining van de Antwerpse politie. Is der nog iemand naartoe geweest? 'k heb er wel deau's gezien, maar nie zo veel precies.

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 08 mei 2009 11:26

Deze morgen (vrijdag 8 mei) een koppel op een zilverkleurige 650 op de Victor Braeckmanlaan in St Amandsberg (Gent), rond 8u30, hebben mij gevolgd tot in Lochristi, iemand van hier?
Afbeelding

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 09 mei 2009 09:25

Vandaag 8u40 in Oostakker tussen de Volvo Trucks fabriek en de Antwerpse Steenweg kruiste ik een zwaaiende Viller, zilverkleurige 650. Iemand van hier?
Afbeelding

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 09 mei 2009 18:27

Vandaag den Tuut gespot zie, niet op de weg maar op mijn werk. Nog enkele kampeerspullen nodig blijkbaar. In gezelschap van zijnen BMW-maat. Tof Tuut om je eens "live" tegen te komen ;) leuke babbel trouwens.
Afbeelding

Bruja

Bericht door Bruja » 12 mei 2009 15:19

Vanmorgen in Brussel (wetstraat) een rode Deauville gezien rond 8.00u
Iemand bekend?

Rambooke

Bericht door Rambooke » 14 mei 2009 19:47

Deze morgen om 07u30 op kruispunt N36 (ring in Deerlijk) met garage VW.
Grijze Deau komende van Sint-Lodewijk die richting centrum Deerlijk reed.
Iemand van 't forum?

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 14 mei 2009 19:52

Vanavond om 19 uur aan de Dampoort in Gent een Zilveren en een rode 700 samen, die heb ik gekruisd. Slecht weer om te zwaaien maar ik denk dat ze me ook gezien hebben. Eerste dag regen sinds lang, vettigen boel op de baan, heel voorzichtig met het gas en zebrapaden vermijden. Toen ik even de voeten over de grond liet glijden voelde ik zo goed als geen weerstand aan mijn schoenzolen... dat wil zeggen: glaaaaaddd !! :o
Afbeelding

jakke700

Bericht door jakke700 » 15 mei 2009 20:50

Na de middag rond 14.00u een zwarte 700 gekruist op de Buizegemlei in Edegem..... iemand van de DVC :?:

megosupi

Bericht door megosupi » 16 mei 2009 10:44

Gisteren rond 11u in Gent op het rondpunt van Port Arthurlaan en Vliegtuiglaan een Viller tegen gekomen met een 650 zwart met van die speciale led lichtjes (blauwe dacht ik) vooraan. :up:
Iemand van hier??

Rambooke

Bericht door Rambooke » 20 mei 2009 20:50

Vandaag om 07u40 op R4 (parallel aan de Industrieweg) te Wondelgem: goudkleurige 700.
iemand van hier?

Plaats reactie