Even voorstellen

Tips, vragen of informatie die je met andere forumgebruikers wil delen.

Geen ritvoorstellen of technische zaken, daarvoor zijn er specifieke rubrieken.

Forumregels
Nic

Even voorstellen

Berichtdoor Nic » 24 Feb 2015 21:35

Hoi iedereen,

Mijn naam is Nic (49, nog heel efkens) en ik woon in Oudenburg. (stukje tekst geleend van Koen waarvoor dank)
Eigenaar van een Deauville NT700.

Voor wie zich afvroeg waar die van Daniel (Felix) naartoe is gegaan.
http://forum.deauvillevrienden.be/viewtopic.php?f=8&t=2576&hilit=oudenburg. Raadsel hiermee opgelost.

De eerste 80 km zitten er ondertussen op. Was eigenlijk maar van plan ergens in maart van start te gaan, maar het weer besliste daar anders over. Het was wel al zeer lang geleden, maar ik heb er enorm van genoten. Verder, de hobbies zijn computer, telecom, elektronica... (wellicht iets typisch voor rijders uit Oudenburg). De Deau is er puur voor de ontspanning, en als het een superdag is ook om er eens mee te commuten.

Misschien kruisen we elkaar binnenkort op de baan! Focus is nu eerst veel rijden (oefenen) om het fingerspitzengefühl er weer in te krijgen.
Op het programma staan machine gewoon worden in alledaags verkeer, remtechniek en (counter)sturen.
De rest is voor later. Tips altijd welkom. Rik heeft me de weg naar MAG al getoond. En ook al ettelijke filmpjes bekeken op het net.

Ook nog eens hartelijke dank aan Daniel voor het leveren aan huis. Een service van een echte Viller. Merci.

Vele groeten,
Nic

PS: Voila, inclusief smilike in de eerste post. :D

Willy9090

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Willy9090 » 24 Feb 2015 22:26

Welkom en veilige km.

Willy
Honda Deauville NT700V, build for the rider who isn't interested in impressing anyone but himself.
Only een biker knows why a dog sticks his head out of the window...

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 24 Feb 2015 22:42

Hoi Nic,
we hebben al via persoonlijke email uitvoerig kennis gemaakt maar ik wil je toch ook via het forum nog een van harte welkom heten.
Je zal de Deau snel genoeg gewoon worden en vergeten dat je een hele tijd niet gereden had. Een Deauville voelt direct als een beetje thuiskomen :)
Afbeelding

alex

Berichtdoor alex » 24 Feb 2015 23:01

Hoi Nic;
hartelijk welkom, en geniet van je motor :up:
think positive :) even when shit happens

Felix

Berichtdoor Felix » 25 Feb 2015 00:11

Welkom op het forum Nic. Geniet van je Deau en de ritten die wellicht snel op elkaar gaan volgen en dat je er veel leuke momenten mee mag maken. ;)
Gr, ;-)
D@niel.

Pensioen heeft vele voordelen maar je verliest het plezier om uit te kijken naar het weekend...

Afbeelding

ALBERT

Berichtdoor ALBERT » 25 Feb 2015 00:49

Nic, hartelijk welkom en denk eraan einde maart is de voorjaarsrit ( liften route ) van DVC geplant dus al je zin hebt kom gerust mee.
Groetjes Albert
Hou steeds rekening met andere weggebruikers hun stommiteiten.
Deauville cho bao giờ hết

Divagent

Berichtdoor Divagent » 25 Feb 2015 22:14

Nic,

Welgekomen in onze vriendenclub. Hopelijk kunnen we binnenkort ergens kennis maken, misschien op de liftenroute einde maart ?
Alvast veel succes met het "aanleren" van je Deauke, is niet zo moeilijk.
Ik ben op m'n Deau gestapt in de zomer van 2013, ik was toen 49 jaar jong en had nog geen motorervaring (behalve 6 maand op een 400cc scooter).

Dirk.
Met de Zumo op het stuur, doorheen de wonderschone natuur.

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 25 Feb 2015 22:16

Divagent schreef:... had nog geen motorervaring (behalve 6 maand op een 400cc scooter).
Dirk.
Een 400cc is sowieso een motorfiets :)
Afbeelding

Divagent

Berichtdoor Divagent » 25 Feb 2015 22:25

Rik schreef
Een 400cc is sowieso een motorfiets :)

Ik bedoelde eigenlijk: had nog geen motorervaring waar je moest "schakelen" :mrgreen:
Met de Zumo op het stuur, doorheen de wonderschone natuur.

Nic

Berichtdoor Nic » 25 Feb 2015 23:43

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reactie en warm onthaal. Dit voorjaar zal meerijden nog geen optie zijn. Eerst nog wat alles weer onder de knie krijgen. Focus eerst op zelf goed leren rijden, dus niet op jullie in gevaar brengen door gebrek aan ervaring. In groep rijden is ook een kunst, maar wel een voor iets later.

En mijn job laat het mij in voor- en najaar niet altijd toe. Dan ben ik wel eens uit het land.

Groeten,

Nic

Terug naar “DVC Praatcafé - ons virtuele clublokaal - openbaar (ook voor gasten)”