Voorstelling nieuw forumlid

Tips, vragen of informatie die je met andere forumgebruikers wil delen.

Geen ritvoorstellen of technische zaken, daarvoor zijn er specifieke rubrieken.

Forumregels
berreke

Voorstelling nieuw forumlid

Berichtdoor berreke » 07 Mar 2015 08:28

Hoi beste forumleden,
deze week lid geworden van jullie prachtige forum. Waarvoor dank aan Rik die dit snel in orde bracht.Ik ben 48( nog efkes) woon in Brasschaat en werk in Antwerpen Ondertussen ben ik al een stapje verder en heb ik donderdag de nieuwe Deauville besteld bij Vermeeren in Wuustwezel. Hij verwacht de levering ergens volgende week of de week erna. Er moet nog wel wat aan gebeuren voor ik er mee kan vertrekken( verlagen 3,5 cm ,handvatverwarming, giviplaat, bredekofferdeksels e.d.) Daarna wordt den Deau vooral gebruikt voor woon-, werkverkeer.

jullie hebben hier een prachtig forum, groeten aan iedereen en wie weet tot ziens

Berreke

Willy9090

Re: Voorstelling nieuw forumlid

Berichtdoor Willy9090 » 07 Mar 2015 09:12

Welkom en proficiat met de nieuwe aanwinst, maar bovenal veilige km.
Honda Deauville NT700V, build for the rider who isn't interested in impressing anyone but himself.
Only een biker knows why a dog sticks his head out of the window...

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 07 Mar 2015 09:13

Welkom op ons forum berreke. Je heb een goeie keuze gemaakt met de Deauville, een heel geschikte motor voor woon/werk, er zijn er hier wel meer die hem daarvoor gebruiken (ikzelf ook een hele tijd trouwens). Veel leesplezier op het forum en rijplezier met je Deauville.
Wie weet zien we elkaar binnenkort eens "on the road", je zal de Deau heel snel gewoon worden en ook "vrijetijds" ritten willen mee doen ;)
Afbeelding

alex driver

Berichtdoor alex driver » 07 Mar 2015 10:34

Welkom bij de Deauville vrienden en veel leesplezier op deze forum.
Proficiat met je nieuwe Deauville

groeten vanuit Ertvelde
drive safely

Grtz
Alex

mathias

Berichtdoor mathias » 07 Mar 2015 11:52

Welkom en leuk nen dorpsgenoot erbij te hebben.
En veel plezier toegewenst.

groeten Mathias

Vacaro

Berichtdoor Vacaro » 07 Mar 2015 22:38

Welkom Berreke,
Vooral veel plezier en gemak van uw Deauville NT700V, daar ga je zeker geen spijt van hebben, leuke goede motor.
Ik ben benieuwd naar welke kleur je besteld hebt!!
Geen dorpsgenoot maar wel in de buurt, ik gebruik oon voor woon/werkverkeer, maar ook vooral voor leuke toeren en toerritten te doen.
Vooral samen met Mathias, ooit zin om mee te rijden laat maar weten, meestal rond de 200km onze toeren!
Ride BMW, hug a Briard!
Op mijn RT'ke verdwaal ik niet, ik verken enkel nieuwe wegen!
Ex-Deauviller, 650 en 700!

Divagent

Berichtdoor Divagent » 09 Mar 2015 22:16

Welkom bij de Deauvillevrienden en proficiat met de aankoop van je nieuwe Deau.

Zelf gebruik ik hem ook voor het woon - werkverkeer, maar uiteraard zitten er ook heel wat vrijetijdsritjes tussen.

Dirk.
Met de Zumo op het stuur, doorheen de wonderschone natuur.

koen

Berichtdoor koen » 10 Mar 2015 22:14

jep
Ook van hieruit een hartelijk welkom.Goede keuze gemaakt
Voor woon werk en vrijetijd een goede motor.
doei Koen

berreke

Berichtdoor berreke » 11 Mar 2015 20:09

Hallo allemaal,
bedankt voor jullie hartelijke welkom hier op het forum, de bestelde kleur is grijs.
Bordeaux vond ik te donker en zwart is direct vuil. Daar het een woon -werk fiets wordt heb ik geen zin om alle dagen te poetsen.
Voorheen reed ik met een BMW R1100RT van 17 jaar oud maar dat was een lopende rekening zonder zichtbaar einde.
Daarom maar de knoop doorgehakt en een nieuwe besteld dan ben ik van al die miserie af.

Voor Vacaro, ik denk dat wij in het begin van uw motocarierre eens een toertje hebben gedaan. Je reed toen nog met de 125 van je zoon.
Hopelijk kan dit in de toekomst nog eens, maar dan moet mijn gezondheid meewillen hé.

groetjes iedereen

Vacaro

Berichtdoor Vacaro » 12 Mar 2015 03:19

Ok Berre, had niet door dat jij eigenlijk Robbi bent dus, en ik je ken door mijn vrouw haar werk.
Ik had toen ook gezegd dat ik ooit voor BMW zou gaan, maar uiteindelijk voor de Deauville gekozen, eerst jaartje op de 650, toch een goede 13000km.
Nu dus voor de 700 gekozen, als jij mee wil met ons geen prpbleem, ik ga geregeld rijden, dagelijks naar werk, wekelijks een georganiseerde toer of Eigen improvisatie rit.
Als ik op voorhand weet laat ik het je op tijd weten dan kan je alsnog beslissen of je mee wilt/kan.

Wij gaan alvast op 25april The Big Five doen, 555km, is inschrijven en betalen voor 2april. Wij zijn, 2deauvilles 700 en ene 650 en eventueel nog ne GS1200. ik hoor het wel als je mee wil.
Laatst gewijzigd door Vacaro op 15 Mar 2015 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride BMW, hug a Briard!

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 12 Mar 2015 08:11

Altijd leuk als DVC'ers onder elkaar initiatieven nemen :) Daarvoor heb ik destijds DVC opgestart !
Ben dan ook blij dat er nu en dan eens enkele mensen met elkaar afspreken, zou meer mogen gebeuren.
Onze leden zitten over heel Vlaanderen verspreid, je vindt dus altijd wel iemand die in de buurt woont.
Met een ledenaantal van tegen de 100 zit er wellicht ook iemand bij waarmee het ook écht klikt :up:
Via DVC heb ik ook mijn motormaat gevonden, al woont deze helaas niet in mijn buurt....
Afbeelding

Vacaro

Berichtdoor Vacaro » 15 Mar 2015 22:33

Idd rik, ik geregeld toeren met Mathias, is momenteel één van men beste vrienden, samen al wat kilometers gedaan en al samen meegemaakt ook.
Om over chat dan nog maar te zwijgen, we delen dezelfde passie, motorrijden en Deaukes!!
Ride BMW, hug a Briard!

berreke

Berichtdoor berreke » 19 Mar 2015 02:10

Hoi allemaal,
even een update, dinsdag 17-03 is de nieuwe Honda geleverd bij de dealer, woensdag 18-03 rond gereden om de boorddocumenten in orde te krijgen en tot de conclusie gekomen dat ik de verkeerde topkoffersteun had laten bestellen :oops:. Gelukkig kunnen teruggeven bij Rad-Willebroek en de juiste besteld, deze wordt in de loop van volgende week verwacht. Dat wordt dus een extra ritje naar Wuustwezel ;) . Woensdag en donderdag heeft de garage nodig om alles te monteren en de moto te verlagen dus donderdagavond kan ik mij hopelijk vervoegen bij de Deauvillerijders.
Ondertussen al even gewerkt aan een zijsteunverbreder, als alles werkt en past zorg ik wel eens voor wat foto´tjes.
Ook heb ik mijn hoofd al eens gebroken met het zoeken naar een mogelijkheid om de zijkoffers te beschermen. Voor de 650 was dit blijkbaar te koop, voor de 700 blijkbaar niet.
Twee ideeën :idea: , aanbrengen van "bedliner" (product dat ze gebruiken in pick-up laadbakken) ik weet niet of je dit zelf kan doen (misschien heeft er iemand op het forum hier ervaring mee) of vele laagjes "plastidip" (spuitrubber in alle mogelijke kleuren) verkrijgbaar in spuitbussen zoals autolak.
Ik hoor het wel wat jullie ideeën hierover zijn.

groeten iedereen
Berreke

Redpoint

Berichtdoor Redpoint » 20 Mar 2015 05:32

Hoi Berreke, welkom.
In verband let die bescherming voor de koffers, is dit geen oplossing?https://www.motorsticker.nl/premiumshield
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Grtz
Yvan

Terug naar “DVC Praatcafé - ons virtuele clublokaal - openbaar (ook voor gasten)”