Vlaamse motorrijders betalen te veel belastingen

Tips, vragen of informatie die je met andere forumgebruikers wil delen.
Geen ritvoorstellen of technische zaken, daarvoor zijn er specifieke rubrieken.
Plaats reactie
Rik
Beheerder
Contacteer:

Vlaamse motorrijders betalen te veel belastingen

Bericht door Rik » 09 mar 2017 19:39

Afbeelding

Gert VH

Re: Vlaamse motorrijders betalen te veel belastingen

Bericht door Gert VH » 10 mar 2017 20:08

Is er dan iets waar we niet te veel voor betalen??? niet aan mijn hart laten komen, vandaag nog een flink toerke gedaan, het werd tijd na al die regen van de afgelopen dagen! Wel opvallend, ik heb ook een stukje Nederland gedaan! De wegen liggen daar veel beter bij dan hier in België, en wij maar te veel betalen! :(

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 11 mar 2017 08:34

Gert VH schreef:Is er dan iets waar we niet te veel voor betalen??? niet aan mijn hart laten komen, vandaag nog een flink toerke gedaan, het werd tijd na al die regen van de afgelopen dagen! Wel opvallend, ik heb ook een stukje Nederland gedaan! De wegen liggen daar veel beter bij dan hier in België, en wij maar te veel betalen! :(
Ook in Frankrijk liggen de wegen beter dan in België, bovendien zijn de Fransen veel attenter voor motorrijders :up:
Gisteren ook een 50 heerlijke kilometers gedaan, man dat deed deugd hoor na al die regen... het smaakt naar meer ;)
Afbeelding

Nic

Bericht door Nic » 11 mar 2017 10:03

Gisterenavond ook een tour gedaan, deed inderdaad deugd. En ook het vaststellen dat de Deau de winter goed verteerd heeft (op die accu na).

Betreft: "Ook in Frankrijk liggen de wegen beter dan in België, bovendien zijn de Fransen veel attenter voor motorrijders"
Dat laatste klopt ook wat betreft de gendarmerie. Die zijn er ook veel attenter....

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 11 mar 2017 10:30

Nic schreef:Betreft: "Ook in Frankrijk liggen de wegen beter dan in België, bovendien zijn de Fransen veel attenter voor motorrijders"
Dat laatste klopt ook wat betreft de gendarmerie. Die zijn er ook veel attenter....
Bij ons zie je gewoon geen blauw want tijdens mijn toerke gisteren reed ik overal de reglementaire maximum 70km/u
daarbij werd ik om de paar minuten voorbij gezoefd door auto's die zeker 90-100 km/u reden.
Op de duur kreeg ik gewoon schrik omdat ik de stommekloot was die aan 70 km/u overhoop zou worden gereden :(
Waar zijn de flikken op die plaatsen waar ze wel kunnen pakken ? (Langs het kanaal van Bierstalbrug naar Zomergem toe bijvoorbeeld)
Straks krijgen de mensen gelijk als ze zeggen: "kijk ne zot met ne moto" maar dan zal het zijn omdat ik TE traag rij ??? :roll:
Afbeelding

Redpoint

Bericht door Redpoint » 22 mar 2017 13:06

Typisch België, maar ik ga het niet aan mijn hart laten komen, deze winter heeft de motorfiets, met moeite, een paar weken stilgestaan wegens te glad. De auto is hier zo een beetje "het noodzakelijk kwaad", mijn job ligt op 30 km van mijn woonplaats en in de winter kan het soms veiliger zijn op 4 wielen, zeker met mijn wederhelft achterop neem ik liever geen risico.

Plaats reactie