Nieuw management Honda staat voor grote uitdagingen
Nieuw management Honda staat voor grote uitdagingen
Take the long way home. Or, don't go home at all!
Re: Nieuw management Honda staat voor grote uitdagingen
Ik vind dat
geen must-have-modellen maakt de laatste jaren.
Van heel de line-up is er geen enkele motor die in zijn klasse ver uitsteekt als beter dan de andere merken.
Een aantal zijn heel goed, maar hebben ook sterke competitie (Goldwing, Africa Twin, CB1100).
Yamaha heeft voor elk segment een sexy tweewieler.
komt ook wat achter met caferacers.
Africa Twin is gewoon goed, maar het hoge segment is steeds BMW GS, en de markt opent zich nu richting lichtgewichten. BMW en KTM komen daar met lichtere oplossingen,
nog niet.
De lichte scooters worden gedomineerd door Koreaanse merken, bij de zwaardere scooters blinkt
ook niet uit.
Los van de Africa Twin is
een beetje saai geworden.

Van heel de line-up is er geen enkele motor die in zijn klasse ver uitsteekt als beter dan de andere merken.
Een aantal zijn heel goed, maar hebben ook sterke competitie (Goldwing, Africa Twin, CB1100).
Yamaha heeft voor elk segment een sexy tweewieler.

Africa Twin is gewoon goed, maar het hoge segment is steeds BMW GS, en de markt opent zich nu richting lichtgewichten. BMW en KTM komen daar met lichtere oplossingen,

De lichte scooters worden gedomineerd door Koreaanse merken, bij de zwaardere scooters blinkt

Los van de Africa Twin is

'08 Deauville, '08 MT-03, '10 WR250X