Help, ik ben een vijs kwijt.....

Technische vragen, opmerkingen, zelf sleutelen, ervaringen bij onderhoud, plaatsen van toebehoren, tips,...
werner

Help, ik ben een vijs kwijt.....

Berichtdoor werner » 05 Feb 2018 09:09

Van het weekend eens werk gemaakt om mijn gps op een deftige manier op mijn motor te plaatsen.
Bij het laatste boutje en moertje laat ik het moertje vallen (M4 borgmoer) terhoogte van het instrumentenbord, ik zie het vallen naast het balhoofd en zo ergens tussen de wirwar van kabels.
Ik heb met mijn motor staan schudden, niets...ik heb een deel van de tupperware losgevezen en heb overal en uren zitten zoeken met een zaklamp tussen kabels en in hoekjes en kantjes maar geen moertje te vinden. (ook op de grond niet)
Nu, moertjes zijn er genoeg maar waar is dat ene naartoe???? Wie weet waar zit dat (kan dit kwaad)
Waarschijnlijk zal dat wel ergens tussenuitkomen en vallen als ik over een kasseiweg rij of zoiets maar ik ben er ergens toch niet gerust in.
Zijn er hier nog die een vijs kwijt zijn ???
Je bent nooit te oud om motor te rijden. NIET motor rijden daar wordt je oud van.

werner

Re: Help, ik ben een vijs kwijt.....

Berichtdoor werner » 05 Feb 2018 22:14

Vandaag nog wat verder gezocht maar dan toch opgegeven, niet meer te vinden :x het zal er wel eens uitdaveren zeker :?: :lol:
Je bent nooit te oud om motor te rijden. NIET motor rijden daar wordt je oud van.

alex driver

Berichtdoor alex driver » 06 Feb 2018 19:12

een geluk heb je dat het niet in je ketting kan daveren :lol: :lol: :lol:
drive safely

Grtz
Alex

Divagent

Berichtdoor Divagent » 06 Feb 2018 22:11

Werner,

Onder je dashboard zit ook de claxon, en die zijn best magnetisch. Zit je vijs daar niet tegen "geplakt" ?

Dirk.
Met de Zumo op het stuur, doorheen de wonderschone natuur.

Willy9090

Berichtdoor Willy9090 » 08 Feb 2018 12:50

Oef, tis er eentje van de GPS, aan de titel te zien dacht ik dat het zover was als bij mij. 8-)
Honda Deauville NT700V, build for the rider who isn't interested in impressing anyone but himself.
Only een biker knows why a dog sticks his head out of the window...

Terug naar “Deauville techniek en accessoires (uitgezonderd GPS) - openbaar (ook voor gasten)”