vragen over de deauville nieuw

Technische vragen, opmerkingen, zelf sleutelen, ervaringen bij onderhoud, plaatsen van toebehoren, tips,...
Plaats reactie
iveswesp

vragen over de deauville nieuw

Bericht door iveswesp » 08 apr 2016 22:46

Beste,

Ik ben hier nieuw en heb maar van november een deauville 700 gekocht van 2015.
Mijn ervaring is goed voor het moment, en de vrouw en ik gaan in mei naar duitsland met de moto.
Ik zou jullie willen vragen wat jullie ervaring is met de deauville en of ik nog iets moet weten ervan.

Dank u.

Vacaro
Contacteer:

Re: vragen over de deauville nieuw

Bericht door Vacaro » 09 apr 2016 06:39

Welkom op het forum.

Veel moto voor het geld dat je eraan betaald.
En als rustig tot beetje vlot toeren uw hobby is, heb je een geweldige motorfiets.
Is racen je hobby, dan heb je de verkeerde motor gekocht.
Ik rij reeds 2.5jaar met Deauville(650 nu 700) aan een gemiddelde van 15000km per jaar.
En elke dag opnieuw plezier om met mijn BorDeauke weg te zijn, door weer en wind.
Comfort, ruim goede wegligging en veel en praktische bagagemogelijkheden!
Enige minpuntje, mss paar pk's te weinig, maar er valt wel mee te leven.

Ik wens jou alvast ook veel plezier en veilige en betrouwbare kilometers toe!

Grtn Vacaro
Ride BMW, hug a Briard!
Op mijn RT'ke verdwaal ik niet, ik verken enkel nieuwe wegen!
Ex-Deauviller, 650 en 700!

ALBERT

Bericht door ALBERT » 09 apr 2016 07:19

Beste, welkom op dit forum. Mijn eerste Deauville kocht ik in 2003 een 650 na. 56000km gereden te hebben zonder problemen en met veel plezier, kocht ik op 05/01/2007 de NT700. Mijn 2de Deauville. Samen met mijn deauke hebben we Zw. Woud gezien verschillende keren Nederland, Spanje ( Segovia tegen Madrid ), Ardèche, Italië enz.. Dus een echte reismotor. Dit jaar vertrekken we naar de Deauville-meets-Deauville in Rome met enkel forum leden op 11/06/16 voor 2 weken. Dus de juiste keuze van motor heb je alvast gemaakt. :up:
Groetjes Albert
Hou steeds rekening met andere weggebruikers hun stommiteiten.
Deauville cho bao giờ hết

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 09 apr 2016 08:10

Hoi Ives, welkom op ons forum.
De Deauville is een heel veelzijdige motorfiets, je hebt een goede en verstandige keuze gemaakt.
Het is zowel een betrouwbaar werkpaard voor woon/werk als een toermachine voor leuke reizen te maken.
Ik rij al 9 jaar met mijn 700, heb nu bijna 50.000 km zonder enig probleem, rijdt nog als de eerste dag.
Veel rijcomfort, voldoende opbergruimte (ik heb wel de brede kofferdeksels) en vrij zuinig in verbruik.
Kortom, de Deauville is een heel erg aangename motorfiets. Kan makkelijk 200.000 km mee.
Afbeelding

mathias

Bericht door mathias » 10 apr 2016 19:52

Ik vind dit niet leuk he,
Wat kan ik er nu nog op zeggen alles is hier al gezegd een honda deauville is een droommachine. En zoals de meeste mensen hier denken "wat als ik deau kwijt geraak" dat is voor veel mensen hier een kopzorgdenk ik" . Zo nu staat er toch ook een min puntje bij.
Verstand in geniet modus een deauville blijft steeds opnieuw verrassen wat hij aan kan en hoe lang u rit ook is, hij kan veel aan.

mathias

Willy9090

Bericht door Willy9090 » 10 apr 2016 20:22

mathias schreef:Ik vind dit niet leuk he,
Wat kan ik er nu nog op zeggen alles is hier al gezegd een honda deauville is een droommachine.
mathias
"Samen met TomTom Rider, verken je alle onverkende wegen,om steeds terecht te komen."
dat kon je er nog bij zeggen Mathias. :x
Honda Deauville NT700V, build for the rider who isn't interested in impressing anyone but himself.
Only een biker knows why a dog sticks his head out of the window...

Nic

Bericht door Nic » 11 apr 2016 21:27

Ives,

Welkom en proficiat met je Deau. Geniet ervan.
Ik had een eeuwigheid niet meer met een motorfiets gereden. Vorig jaar na bijna 30 jaar heb ik de draad weer opgenomen met een Deau.

Nu en dan een beetje onderhoud. De bandenspanning in orde houden en als de echtgenote (en of veel bagage) mee is, dan de vering bijstellen.
Die twee zaken houd ik het meest in de gaten (naast de inhoud van de tank ;-)), voor de rest gewoon rijden en genieten. En ja nog een voordeel, die bezitters ervan hebben een fantastische vriendenclub. :up: . Ik laat het woord dan ook aan de anderen die wel 1000x meer ervaring hebben dan mij.

groeten,
Nic

Plaats reactie