op zoek naar koffer deksel

Technische vragen, opmerkingen, zelf sleutelen, ervaringen bij onderhoud, plaatsen van toebehoren, tips,...
Gert VH

op zoek naar koffer deksel

Berichtdoor Gert VH » 28 Feb 2018 16:56

Slot van zij koffer afgebroken, ik kan op zoek naar een nieuw kofferdeksel ik veronderstel dat het de links achter moet zijn en de diepe versie, kleur donker grijs metaliek, wie kan mij helpen type Honda Deauville 2006!

Rik
Beheerder

Re: op zoek naar koffer deksel

Berichtdoor Rik » 28 Feb 2018 17:29

Bedoel je de beugeltjes bovenaan de kofferdeksels ? Of scharnier onderaan de deksels ?
Afbeelding

Gert VH

Berichtdoor Gert VH » 01 Mar 2018 18:42

hey Rik, het is een beugel waar het slot in haakt dat is afgebroken met het kunststof deel er bij, deksel is om weg te gooien! ik heb er reeds twee gevonden, weliswaar zwarte maar ik denk dat die kleur wel past bij mijn deauke, alvast bedankt voor de reactie!

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 01 Mar 2018 20:13

Gert VH schreef:hey Rik, het is een beugel waar het slot in haakt dat is afgebroken met het kunststof deel er bij, deksel is om weg te gooien! ik heb er reeds twee gevonden, weliswaar zwarte maar ik denk dat die kleur wel past bij mijn deauke, alvast bedankt voor de reactie!

Losse slotjes op plaatsen zoals Willy gedaan heeft is ook een oplossing. Ik ga die sowieso er bij zetten uit veiligheid.
Afbeelding

berreke

Berichtdoor berreke » 02 Mar 2018 16:33

Al eens gedacht om met die twee componenten, soort plasticine, het te herstellen of na te maken?( zo een grijs rond buisje, 2 cm doorsnede en 15 cm lang) Dit kan je alle vormen geven, kleeft aan alles en wordt beenhard. Kost twee keer niks en misschien kan je zo een duur onderdeel redden.

Groetjes

Willy9090

Berichtdoor Willy9090 » 02 Mar 2018 21:01

12a.JPG
Honda Deauville NT700V, build for the rider who isn't interested in impressing anyone but himself.
Only een biker knows why a dog sticks his head out of the window...

Rik
Beheerder

Berichtdoor Rik » 08 Mar 2018 12:41

Gert VH schreef:Slot van zij koffer afgebroken, ik kan op zoek naar een nieuw kofferdeksel ik veronderstel dat het de links achter moet zijn en de diepe versie, kleur donker grijs metaliek, wie kan mij helpen type Honda Deauville 2006!

Gert als het een linkse is kan ik misschien helpen, ik heb nog een brede (gekraste) zilverkleurige liggen.
Kijk eens naar de vroegere topic, staat een foto bij, scharniertjes onderaan moeten wel overgebouwd worden en herspoten.
viewtopic.php?f=8&t=3077&p=28662&hilit=kofferdeksel#p28662
Afbeelding

Terug naar “Deauville techniek en accessoires (uitgezonderd GPS) - openbaar (ook voor gasten)”