riemen in zijkoffer

Technische vragen, opmerkingen, zelf sleutelen, ervaringen bij onderhoud, plaatsen van toebehoren, tips,...
Plaats reactie
werner

riemen in zijkoffer

Bericht door werner » 09 apr 2018 07:56

Ik weet dat er hier deauvillers zijn die riemen hebben gemaakt in hun zijkoffers, zou het mogelijk zijn om daar eens een foto van te plaatsen op het forum zodat ik een ideetje heb. :idea:
Je bent nooit te oud om motor te rijden. NIET motor rijden daar wordt je oud van.

Rik
Beheerder
Contacteer:

Re: riemen in zijkoffer

Bericht door Rik » 09 apr 2018 09:08

Gaatjes in de riemen gemaakt en bevestigd met de standaard schroeven die er al waren, eenvoudig !
Ik heb de grote foto's naar u gemaild Werner, ik kan je wel zo'n setje riemen bezorgen indien nodig.
DSC_9004b.jpg
DSC_9005b.jpg
DSC_9006b.jpg
Afbeelding

werner

Bericht door werner » 09 apr 2018 10:00

Bedankt Rik :up: ik dacht dat het zo ongeveer moest gebeuren maar nu ben ik zeker. :lol:
Zo een setje is natuurlijk welkom dan moet ik niet meer naar riemen zoeken, zie ik je normaal niet op de rit van 22 april :?: (bij redelijk weer en goede gezondheid :oops: )
Je bent nooit te oud om motor te rijden. NIET motor rijden daar wordt je oud van.

Rik
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Rik » 09 apr 2018 11:00

werner schreef:Bedankt Rik :up: ik dacht dat het zo ongeveer moest gebeuren maar nu ben ik zeker. :lol:
Zo een setje is natuurlijk welkom dan moet ik niet meer naar riemen zoeken, zie ik je normaal niet op de rit van 22 april :?: (bij redelijk weer en goede gezondheid :oops: )
Ik rij die rit mee Werner, tenzij het een verregende dag zou zijn of een pijndag, er zit alvast een setje in mijn zijkoffer voor jou ;)
Afbeelding

Plaats reactie