440
Remblokken vóór R & L.........2 x 62.11 -> €124,22
Redpoint:
Remblokken voor 43,63 euro (2 keer) (pad set 06455-MY5-731 -> €87,11
Deze dealer wint hier serieus op !!
Even terug naar de frankskes =1497Bfr.

Euh....geen gewone appelsienen met wijnappelsienen vergelijken......Frank schreef:Toch een flink prijsverschil van €36,96 tussen die origineleremblokken
440
Remblokken vóór R.........62.11
Remblokken vóór L.........62.11
--------
€124,22
Redpoint:
Remblokken voor 43,63 euro (2 keer) (pad set 06455-MY5-731 -> €62,11
Even terug naar de frankskes =1491Bfr.![]()
![]()
![]()
Wacht totdat ge die van u zult moeten vervangen.......Frank schreef:Even terug naar de frankskes =1491Bfr.![]()
![]()
![]()
Oeps dan liggen de kaarten volledig anders.440 schreef:Euh....geen gewone appelsienen met wijnappelsienen vergelijken......Frank schreef:Toch een flink prijsverschil van €36,96 tussen die origineleremblokken.
440
Remblokken vóór R.........62.11
Remblokken vóór L.........62.11
--------
€124,22
Redpoint:
Remblokken voor 43,63 euro (2 keer) (pad set 06455-MY5-731 -> €62,11
Even terug naar de frankskes =1491Bfr.![]()
![]()
![]()
Mijn remblokken voor: 06455-MCW-H02(R) en 06456-MCW-H02(L)
Remblokken achter: 06435-MBL-D02
Mijne zijn gesinterde, vermoed dat de andere gewone zijn.
Ook zijn die van de 700 niet dezelfde als die van de 650.
Die gaan een leven lang mee.440 schreef:Wacht totdat ge die van u zult moeten vervangen.......![]()
Eigenlijk wel... aan de prijsFrank schreef:Oeps dan liggen de kaarten volledig anders.
1. Kon niet achterhalen dat jouw blokjes gesinterd waren.
Eigenlijk wel... aan de avatarsFrank schreef:2. Had er geen erg in dat het om een 650 & 700.
Gaan inderdaad langer mee dan gewone blokjes maar de sinter kan de levensduur van je remschijven verkorten.Felix schreef:Ter info: Wat zijn gesinterde remblokken.
http://motorenzo.nl/page/51/Gesinterde- ... r-de-motor
Schijven slijten idd. iets sneller.Frank schreef:Gaan inderdaad langer mee dan gewone blokjes maar de sinter kan de levensduur van je remschijven verkorten.Felix schreef:Ter info: Wat zijn gesinterde remblokken.
@Rik: 'tja wordt hoog tijd dat ik eens ga kijken voor een bril.![]()
![]()
![]()
Frank
Heb geen ervaring met sinterblokjes maar zal zeker een goede upgrade zijn voor hogere remprestaties.440 schreef:Schijven slijten idd. iets sneller.Frank schreef:Gaan inderdaad langer mee dan gewone blokjes maar de sinter kan de levensduur van je remschijven verkorten.Felix schreef:Ter info: Wat zijn gesinterde remblokken.
Anderzijds, aangezien er af en toe - om niet te zeggen regelmatig - een reisje gedaan wordt naar het zwarte woud/vogezen/eifel....en nu alpen.......kies ik toch voor de betere prestatie.
Bergop hebben ze weinig nut, maar bergaf.......
440 schreef:En in het vervolg zul je mij hier ook geen onderhouds-prijzen meer zien posten.
Eerst in euro zetten én de verzendkost bijrekenen vooraleer een vergelijk te willen makenRedpoint schreef:Wat de verzendingskosten zijn om ze vanuit Amerika tot hier te krijgen is natuurlijk andere koek.
Was al afgesloten, zie mijn post van hier net bovenRedpoint schreef:Ik hoop dat we hiermee deze discussie kunnen afsluiten.
)het voor de 700 altijd gesinterde zijn maar bij de originele staat daar niets van bij en je kan ook organische of carbon kopen op sommige sites.Rik schreef:Voor de 700 zijn het altijd gesinterde
Hier staat het duidelijk vermeld hoor : http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... e_2012.phpwerner schreef: maar bij de originele staat daar niets van bij en je kan ook organische of carbon kopen op sommige sites.
ik ben nog niet direct van plan om ze zelf te vervangen maar het is gewoon nieuwsgierigheid
Dat is niet zo erg die 800 km extra, olie verbruiken doet eeniveswesp schreef:Ik moet nu naar het volgende onderhoud, aan 6000km.
Die moest binnen aan 6150km, maar heb er al 6800km,dat kan geen kwaad hé.Ik heb wel al het oliepeil gecontroleerd en die was oké.
En waar moeten ze dan naar kijken met dit onderhoud?
Verbruik je nu minder ?ALBERT schreef:.... en het regelen van de ontsteking en injectie.
Zelfde prijs (173 €) als ik heb gekregen deze week bij de bandencentrale voor een achterband PR4. Was wel compleet met balanceren, milieubijdragen en monteren op de motorfiets voor die prijs.ALBERT schreef:Willy, heb voor de Pr4 143 Euro zonder btw betaald.